Всичко е тъмно!

Както всички вероятно много добре знаете, Понеделник вечер ще носи мили спомени за голяма част от Варненци 🙂

Аз лично бях зает нещо пред лаптопа и само видях крушките да примигват. И толкоз. Затуй сметнах, че е нещо несериозно и продължих глъбокомислената си работа. Едва след като отидох да търся нещо в нета на щайгата забелязах, че нета се е скапал. И това го забелязвам едва 20 минутки след като станало. Начи нещо понамирисва…
Дрънча аз на Фадлан и той ме „светна“, че нещата са доста по-тъмни, отколкото съм предполагал. След като се е стигнало до новините, значи е мама си джейс.
Викам си, не може да бъде, значи все пак ще има период, в който се връщам назад в 20-и век, без нет, само с телефон???
хеех, ура – ще се наспа!
Нямам основателна причина да вися пред компа!
ИдиалнУ!
…. И лягам да гледам аниме (FLCL) на лаптопа. толкоз относно откъсването от компютрите.
Дали наистина бе възможно да си легна и заспа преди 3-4 сутринта? почти се унесох след половин час…и фадлан ме събуди – 22ч. и нещо и вече оправили пораженията във Възраждане, явно от други научавам, че леко ми се е разминало.
и хоп-обратно в нета….
нааааа, май ще взема все пак да пробвам да спа, няма и 1 след полунощ още…

Published in: on октомври 2, 2006 at 10:43  Вашият коментар  

The URI to TrackBack this entry is: https://semdd.wordpress.com/2006/10/02/%d0%92%d1%81%d0%b8%d1%87%d0%ba%d0%be-%d0%b5-%d1%82%d1%8a%d0%bc%d0%bd%d0%be/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Вашият коментар

