Дневници, играта ГО и Аз

Когато имах практика и стаж по корабите, винаги си водих дневник. Какво съм направил и кога. Поне знаех, че дългите часове не са минали напразно. Независимо колко изморен и зает съм се чувствал, съм писал максимум с половин ден закъснение какво става. изпитвах някакво нормално поето ангажиментче към себе си.
А сега, като си кисна на брега и си довършвам втората магистратура, защото не плавам, не мога се накарам и два реда да напиша за отчет…
Май че ми е изморено от деня, заради това.
Вчера получих инфо, че хубавия ни уеб-сайт и блог-хостинг се вижда ОК и отвъд Америка 🙂 та съм доволен. може да продължа да пиша какво става тук и с мен.
Ми, май обичам да играя азиатската игра ГО. Ама доста. И сега дори едвам се откъсвам, за да напиша това. По-важното е, че организацията МЕНСА – Варна, където наскоро си поднових членството, ще се възползва най-просветно от това ми мое желание. Разбирай – ще покажа на дечурлигата, които се събират в клуба там що за игра е ГО и защо още човекът е непобедим на нея срещу компютъра.
Еми голяма краста си е. И си заслужава…
Но това ще стане едва след нова година! а дотогава практика!
Който се интересува, да хвърли поглед на Българска ГО Асоциация, където има предостатъчно инфо за начално зарибяване.
А пък аз отивам да пробвам да спа и гледам филма за ваксините….

Published in: on ноември 5, 2006 at 11:15  Вашият коментар  

The URI to TrackBack this entry is: https://semdd.wordpress.com/2006/11/05/%d0%94%d0%bd%d0%b5%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d1%86%d0%b8-%d0%b8%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%93%d0%9e-%d0%b8-%d0%90%d0%b7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Вашият коментар

