Дечицата в МЕНСА

Неделя беше малко по-забавен ден от обичайните напоследък, като се има предвид, че ходенето на очни последен семестър във Винса граничи със скуката.
Поне минах пак през Менса-Варна и видях децата, на които ще показвам играта ГО догодина. Направиха ми добро впечатление – май теста, с който ги избират върши работа и са взели за обучение тия, на които щракалките им бачкат.
Бях даже същисан и засрамен от себе си, че някои от главоблъсканиците с думи не можах да зацепя веднага, макар че се търсеха прости съществителни като бадем и тигър 🙂 явно ЕГН-то си казва думата. Докато чаках приятелите да покажа правилата на ГО и да поиграем, шефа на Менса-Варна ми даде малка задачка – да съм квестор на едно малко момиченце, на което даде теста за деца за допускане в школата на Менса за деца. То беше докарано от по-голямата си сестра, също член на „отбора“.
Бях приятно изумен, че мъничето успя с огромни темпове да изпревари в общата класация по резултат много от децата, голяма част от които бяха 5 до 8 клас. А то бе едва 1-ви…..
Това ме успокоява, че и интелигентността не е постоянно залязващ фактор и все пак оцелява в нашият роден Абсурдистан.

Published in: on ноември 15, 2006 at 09:24  Вашият коментар  

The URI to TrackBack this entry is: https://semdd.wordpress.com/2006/11/15/%d0%94%d0%b5%d1%87%d0%b8%d1%86%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%b2-%d0%9c%d0%95%d0%9d%d0%a1%d0%90/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Вашият коментар

