Отново на танци – Аржентинско Танго

Когато за първи път се насочих за хват и партньорката каза, че определена позиция на ръцете й е по-предпочитана, защото така усещала по-добре воденето, вътрешно се ушилих до уши – “ тя има опит“.

Две години. Само Аржентинско танго. !!! Не съм ли дърт късметлия….

Със закъснение от близо 9-10 месеца, все пак се завърнах към едно от любимите ми занимания, танците. Пак съм при Кирова, горещо я препоръчвам на всеки, който иска добър инструктор по латина, стандарт или аржентинско танго във Варна. Но сега реших да пробвам тангото. Върти се вече втора година школа по Аржентинско танго, единствената във Варна, между другото…

Определено е по-добро предизвикателство за мен. От край време съм гледал салсата, ама ми е прекалено лесна и елементарна, а пък съм  real sucker for Tango и свободата и авангарда на Аржентинското си каза думата. Остава си само за hardcore фенове на танците и може би така и трябва – в много по-голяма степен е импровизация, но и изисква много добър синхрон и комуникация между партньорите.

Мацката, която може да се каже че мъча, засега, да танцува с мен е много пекана и най-важното обяснява страхотно, точно това, от което имах нужда, за да вляза в крачка. Затова се чувствам късметлия. I am taking the fast track back to shape up 🙂

А иначе все още си изглеждам и мърдам като дърво, не съм и очаквал друго за 2-3 часа тренировки.

2? Не, стават 3 години, откакто престанах да ходя активно на танци. Не съм забравил старите стъпки, но кръста си казва своето. Засега го давам леко. Ако ми е терсене – ще дропя, ама да се надявам, че няма. Чувствам се ок последната година и това ме окуражи. Но просто ми е смешно като се усещам, сякаш не си знам че е така винаги… колко пъти аз съм обяснявал и показвал, та сега да съм от другата страна на the learning curve – it’s fun.

Изпуснах една тренировка за напредналите, поради моя тъпотия, но сега ще наваксам, даже последния път си позволих малко да блесне искрицата в очите ми и за секунда се развихрих, ей мааму, трудно се удържа човек, като започне да му харесва и да се удава. Старите навици се събуждат…

Published in: on октомври 19, 2007 at 00:22  4 Коментари  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://semdd.wordpress.com/2007/10/19/%d0%9e%d1%82%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%be-%d0%bd%d0%b0-%d1%82%d0%b0%d0%bd%d1%86%d0%b8-%d0%90%d1%80%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d1%82%d0%b8%d0%bd%d1%81%d0%ba%d0%be-%d0%a2%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%be/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 КоментариВашият коментар

  1. K’vo da tio kaja…vuv Varna ne znaia koi sa dobri instruktori. Ne znam dali ima takiva vuobshte.

  2. Защо не наминеш към някое салса парти ?

    Вторник вечер, след 22:30 – нощен бар „МО“ (Спортна зала, където преди беше „Синатра“).

    Петък вечер – бар „Галиано“ (до „Габровски“ – на 50 м от Окръжна болница).

  3. Във Варна слушай Милко за танго! Коя е тая Кирова, не я знам… В София има танго от 16 години и още не съм видяла читав инструктор, дано във Варна да е различно… Успех! Прочети книгата на Капка Касабова „Дванайсет минути любов. История за танго“! 🙂

  4. Във Варна слушай Милко за танго! Коя е тая Кирова, не я знам… В София има танго от 16 години и още не съм видяла читав инструктор, дано във Варна да е различно… Успех! Прочети книгата на Капка Касабова „Дванайсет минути любов. История за танго“!🙂


Вашият коментар

